Prinses Maxima Centrum open

Vandaag vond de officiële opening van het Prinses Maxima centrum plaats. Hier in Utrecht worden vanaf nu alle kinderen uit heel Nederland behandeld. Na de opening door Koningin Máxima waren er verschillende optredens van Lisanne Spaander Official, MAAN, Kinderen voor Kinderen en Sunnery Jame & Ryan Marciano de nieuwe abmbassadeurs. In de sporttuin werd

gevoetbald door kinderen, hun ouders en het Nederlands elftal. Wij zijn enorm trots dat wij letterlijk ons steentje hebben kunnen bijdragen. Stichting Loeka heeft nl. de familiekamer gedoneerd! Om privacy en veiligheidsredenen konden we hier vandaag geen kijkje nemen maar we hopen dat de kinderen hier hun familie kunnen ontmoeten als ze ernstig ziek zijn. Dan zijn ze toch een beetje samen, zó belangrijk! Wij zijn super trots, trots op Venlo, trots op alle donateurs, op ons klein Nederland en op het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie! Dat hier wonderen verricht mogen worden. *Kracht door te delen.