Zakelijk partner

Stichting Loeka biedt bedrijven en partners een uitstekende gelegenheid om maatschappelijke betrokkenheid te tonen. Wij hanteren hiervoor enkele mogelijkheden.

ONBEZOLDIGD ZAKELIJK PARTNER

De stichting werkt onbezoldigd en verwacht dit eveneens van haar partners. Tenslotte hebben we maar één doel voor ogen en dat is ons volledig weg te cijferen voor een zo groot mogelijke ondersteuning voor medische onderzoeken naar osteosarcoom/kinderkanker. Wil je ook jouw betrokkenheid tonen? Neem dan vrijblijvend contact op middels Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. , wij nemen jouw aanbod graag in beraad.

Onze onbezoldigde partners in 2014 zijn:

FINANCIEEL ONDERSTEUNEND ZAKELIJK PARTNER (zonder factuur)

Naast het onbezoldigde partnerschap bieden wij bedrijven tevens de mogelijkheid de Stichting Loeka een financiële donatie te doen toekomen. Je ondersteunt daarmee onze doelstellingen en verder onderzoek naar osteosarcoom. Wil je een zakelijke financiële donatie doen? Dan kan dit simpel gebeuren via onderstaand donatieformulier.

Je hoeft in het Ideal-doneerformulier geen €-teken meer te plaatsen!

iDEAL DONEER FORMULIER

FINANCIEEL ONDERSTEUNEND ZAKELIJK PARTNER (met factuur)

Gebruik het bovenstaande donatieformulier en zet bij 'Opmerking' de onderstaande gegevens.

• Het donatiebedrag
  • Naam onderneming
  • Contactpersoon onderneming
  • Adres, postcode en woonplaats onderneming

Stichting Loeka stuurt je dan een officiële factuur, vrij van BTW.