Zijn kracht

WAAR HAAL JE DE KRACHT VANDAAN?

De kracht om door te gaan met leven, als je als ouder je kind moet laten sterven? Elke dag is weer een beproeving, moe van de emoties, het gemis van je zoon. Het gemis van een broertje, het verdriet te zien bij je dochter.

Bij alles wat je doet, mis je er één. Bij het wakker worden is Loeka het eerste waar je aan denkt. Voor het slapen gaan is Loeka het laatste waar aan je denkt en als je geluk hebt zie je hem in je dromen.

WAAR HAAL JE DE KRACHT VANDAAN?

De kracht van Loeka, de manier waarop hij om ging met de situatie, de kracht die in deze achtjarige lieverd zat om het gezin te sparen! De krachtige wijze waarop hij voor eeuwig zijn mooie ogen heeft moeten sluiten.

Loeka heeft symbolisch zijn kracht uit de krachtstenen gehaald. Deze kracht willen wij gebruiken om het gevecht tegen kanker voort te zetten.

Heb ook zijn kracht en doneer!

De oplossing voor kanker ligt bij onderzoeken. Deze onderzoeken kosten geld, heel veel geld. Je begrijpt niet, dat als jouw kind moet sterven, dit toch uiteindelijk weer om geld draait. Dit geld komt niet van de overheid maar van mensen zoals jij en ik. Elke euro telt om het leven van ieder ander kind te redden.

WAAR HAAL JE DE KRACHT VANDAAN?

Daar haalt Stichting Loeka nu de kracht vandaan! De strijd aangaan tegen kinderkanker. Door onderzoeken te gaan financieren zodat de oorzaak van deze vreselijk valse ziekte wordt gevonden. Want daar ligt de aanpak. Loeka wilde later graag uitvinder worden. Op deze manier hebben wij het gevoel dat onze held toch nog blijft voortbestaan. Dat er onder zijn naam heel veel uitgevonden mag worden tegen osteosarcoom en bij kinderen in het bijzonder. Dat er een oplossing komt, misschien wel voor uw kind of kleinkind.

Heb de kracht om een donatie te doen, of nog mooier om een actie te verzinnen die gelden oplevert.

(Bovenstaande passages komen voort uit een interview met Sraar en Christel Roebbers, ouders van Loeka)