Hoe werkt automatische incasso?

Als je donateur wilt worden machtig je Stichting Loeka om periodiek (maandelijks of jaarlijks) een bedrag naar jouw keuze te innen. Deze automatische incasso zal gebeuren op dezelfde dag als je eerste donatie. Je maakt dus altijd eerst een eenmalige donatie via iDeal aan ons over (via onze donatiemodule). Tegelijkertijd machtig je ons om voor de tweede en daarop volgende keren, voor hetzelfde bedrag, een automatische incasso uit te voeren.

Hoe kan ik donateur worden?

Donateur worden regel je eenvoudig via onze donatiemodule. Je vult het bedrag in dat je periodiek wilt geven en je geeft toestemming aan Stichting Loeka om dat maandelijks of jaarlijks via een eenmalige incasso-opdracht te mogen innen. Je ontvangt altijd een schriftelijke bevestiging per e-mail met de details van je donatie en incasso machtiging. Stoppen kan op elk gewenst moment door een e-mailbericht te sturen aan info@stichtingloeka.nl.

Kan ik doneren vanuit een ander land dan Nederland?

Vanuit het buitenland kun je niet via onze donatiemodule doneren. Vanuit het buitenland kun je wel je donatie rechtstreeks via de bank aan ons overmaken. Bekijk bankgegevens

Ik wil dat mijn donatie anoniem blijft. Kan dat?

Ja, je kunt bij ons ook anoniem doneren. We vinden het fijn als we weten wie ons allemaal helpt. Maar als je daar bezwaar tegen hebt, kun je er voor kiezen anoniem te blijven als je via onze donatiemodule doneert. We vragen alleen een e-mailadres om je te kunnen bevestigen dat je donatie gelukt is.

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Neem zo snel mogelijk contact op via ons contactformulier. Beschrijf je klacht zo goed mogelijk en vergeet niet je telefoonnummer te vermelden. Na ontvangst van je e-mail nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Welke garanties heb ik op een product uit de webshop?

Voor producten die door Stichting Loeka zelf geleverd worden gelden de wettelijke garantiebepalingen. Voor producten die door een van onze partners (sponsors) geleverd worden gelden de garantiebepalingen van de partner. Als er een probleem is met een van onze producten, kun je het beste snel contact opnemen. Dan kunnen we kijken hoe we het oplossen.

Kan ik een factuur van mijn gift of donatie krijgen?

Ja dat is mogelijk maar wellicht niet nodig. In plaats van een factuur kun je meestal ook het ontvangstbewijs gebruiken dat we standaard sturen na ontvangst van je donatie. Als je toch graag een factuur wilt van je gift of donatie, stuur ons een bericht via het contactformulier.

Kan ik mijn donatie persoonlijk overhandigen?

Ja, dat kan als je een inzamelingsactie houdt of hebt gehouden. Er zijn twee manieren hoe je dat kunt regelen; meld je actie vooraf aan met het aanmeldingsformulier of, als je actie al geweest is, doneer de opbrengst via onze donatiemodule. Geef daarbij aan dat je ook een persoonlijk overhandigingsmoment wilt afspreken. In alle andere situaties kun je contact met ons opnemen om te kijken of en hoe we een persoonlijk overhandigingsmoment kunnen plannen.

Welke betaalopties biedt Stichting Loeka?

Wij hebben ervoor gekozen om uitsluitend iDEAL betalingen te accepteren. De reden is dat de transactiekosten het laagste zijn. Zo blijft er meer over om aan onderzoek te besteden.

Is het veilig om te doneren en bestellen via deze website?

Bij Stichtingloeka.nl doneer en betaal je altijd veilig via Mollie / iDeal. Transacties vinden plaats via een veilige SSL verbinding. Deze verbinding (herkenbaar aan het slotje voor de url) garandeert een veilige transactie tussen jou en jouw bank. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillenden je gegevens kunnen gebruiken.

Vraag niet beantwoord?