Doe een gift of word donateur

Steun ons met een eenmalige gift, een maandelijkse donatie of de opbrengst van een inzamelingsactie. Doneren gaat makkelijk en veilig via onze donatiemodule. Met bericht van ontvangst.

Hoe kan ik donateur worden?

Donateur worden regel je eenvoudig via onze donatiemodule. Je vult het bedrag in dat je periodiek wilt geven en je geeft toestemming aan Stichting Loeka om dat maandelijks of jaarlijks via een eenmalige incasso-opdracht te mogen innen. Je ontvangt altijd een schriftelijke bevestiging per e-mail met de details van je donatie en incasso machtiging. Stoppen kan op elk gewenst moment door een e-mailbericht te sturen aan info@stichtingloeka.nl.

Hoe werkt automatische incasso?

Als je donateur wilt worden machtig je Stichting Loeka om periodiek (maandelijks of jaarlijks) een bedrag naar jouw keuze te innen. Deze automatische incasso zal gebeuren op dezelfde dag als je eerste donatie. Je maakt dus altijd eerst een eenmalige donatie via iDeal aan ons over (via onze donatiemodule). Tegelijkertijd machtig je ons om voor de tweede en daarop volgende keren, voor hetzelfde bedrag, een automatische incasso uit te voeren.

Ik wil dat mijn donatie anoniem blijft. Kan dat?

Ja, je kunt bij ons ook anoniem doneren. We vinden het fijn als we weten wie ons allemaal helpt. Maar als je daar bezwaar tegen hebt, kun je er voor kiezen anoniem te blijven als je via onze donatiemodule doneert. We vragen alleen een e-mailadres om je te kunnen bevestigen dat je donatie gelukt is.

Is het veilig om te doneren en bestellen via deze website?

Bij Stichtingloeka.nl doneer en betaal je altijd veilig via Mollie / iDeal. Transacties vinden plaats via een veilige SSL verbinding. Deze verbinding (herkenbaar aan het slotje voor de url) garandeert een veilige transactie tussen jou en jouw bank. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillenden je gegevens kunnen gebruiken.