PHOTO-2020-02-27-21-53-51

Help collecteren

Een collecte is nog steeds een gewaardeerde manier om te doneren aan een goed doel. Het is incidenteel, anoniem, snel en makkelijk. Stichting Loeka heeft vergunning om elk jaar te collecteren. We hebben al veel vrijwilligers in Venlo, maar willen graag in een grotere regio gaan collecteren. Wil je ons helpen en in je eigen stad een collecte organiseren, meld je aan.

Help mee

Ja, ik wil helpen

Gebruik dit formulier om je aan te melden om mee te helpen.

Wil jij iets betekenen voor kinderen met kanker?
En heb je een paar uurtjes tijd over?

Het slagen van onze missie is volledig afhankelijk van mensen die ons daarbij willen helpen. We zijn er dan ook trots op dat we als kleine stichting al zoveel hebben bereikt. Allemaal dankzij de vele donateurs, sponsors en vrijwilligers!

Het is tijd om de grenzen te gaan verleggen …

Elk jaar maken we een collecteronde door Groot-Venlo (Venlo, Blerick, Tegelen, Steyl, Belfeld, Velden en Arcen). Met de hulp van de vele vrijwilligers uit die regio. Wil je voortaan ook meelopen? Meld je snel aan.

Ook willen we graag buiten de regio Groot-Venlo gaan collecteren. Daar hebben we veel nieuwe vrijwilligers voor nodig!

Heb je een paar uurtjes per jaar tijd om mee te helpen in jouw buurt? Kom alleen, of neem je vriend(in), collega, kinderen of familie mee! In goed overleg bepalen we in welke wijk en op welk tijdstip je ons gaat helpen.

Tot ziens in oktober!

Geef iets bijzonders cadeau ...

bonbons

Loeka bonbons