stichting_loeka_bedenk_eigen_actie

Ludieke actie

Verzin zelf een leuke, originele actie om zo een steentje bij te dragen aan onze missie. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
– Een gerecht op je menukaart voor Stichting Loeka
– Kinderen die lege flessen ophalen en statiegeld doneren
– Het akken van cupcakes / oliebollen
– Verkoop van spullen op een (kerst)markt

Help mee met een inzamelingsactie

Meld je actie aan

Hoe het werkt

Je actie aanmelden:

Meld je actie aan voor of tijdens je actie. Is je actie al geweest? Dan is dat niet meer nodig. Gebruik dan onze donatiemodule.

1. Kies eerst het soort actie dat je wilt gaan organiseren. Daar vind je ons aanmeldingsformulier.
  2. Vul het formulier in.
    • Geef daarbij aan of je de opbrengst persoonlijk aan ons wilt overhandigen of niet. Zo ja, geef dan ook een paar datums op waarop je dat wilt doen.
    • Voer je actie als bedrijf? Dan kun je eventueel een gratis donatieblik meebestellen. Lees meer hierover onder de uitleg over het gratis Donatieblik.
    • Wil je flyers en/of posters maken ter promotie van je actie? Je mag ons logo daarvoor gebruiken onder bepaalde voorwaarden. Meer informatie vind je onder de uitleg over het Flyerpakket.
  3. Per e-mail ontvang je een bevestiging van je aanmelding. Eventueel nemen we (telefonisch) contact met je op om de datum voor de persoonlijke overhandiging met elkaar af te stemmen.
  4. Publiceer je actie op onze website en social media. In de e-mailbevestiging van je aanmelding sturen we de link naar onze publicatiemodule. We vragen een paar gegevens en een leuke foto!

Hoe kan ik donateur worden?

Donateur worden regel je eenvoudig via onze donatiemodule. Je vult het bedrag in dat je periodiek wilt geven en je geeft toestemming aan Stichting Loeka om dat maandelijks of jaarlijks via een eenmalige incasso-opdracht te mogen innen. Je ontvangt altijd een schriftelijke bevestiging per e-mail met de details van je donatie en incasso machtiging. Stoppen kan op elk gewenst moment door een e-mailbericht te sturen aan info@stichtingloeka.nl.

Hoe werkt automatische incasso?

Als je donateur wilt worden machtig je Stichting Loeka om periodiek (maandelijks of jaarlijks) een bedrag naar jouw keuze te innen. Deze automatische incasso zal gebeuren op dezelfde dag als je eerste donatie. Je maakt dus altijd eerst een eenmalige donatie via iDeal aan ons over (via onze donatiemodule). Tegelijkertijd machtig je ons om voor de tweede en daarop volgende keren, voor hetzelfde bedrag, een automatische incasso uit te voeren.

Ik wil dat mijn donatie anoniem blijft. Kan dat?

Ja, je kunt bij ons ook anoniem doneren. We vinden het fijn als we weten wie ons allemaal helpt. Maar als je daar bezwaar tegen hebt, kun je er voor kiezen anoniem te blijven als je via onze donatiemodule doneert. We vragen alleen een e-mailadres om je te kunnen bevestigen dat je donatie gelukt is.

Is het veilig om te doneren en bestellen via deze website?

Bij Stichtingloeka.nl doneer en betaal je altijd veilig via Mollie / iDeal. Transacties vinden plaats via een veilige SSL verbinding. Deze verbinding (herkenbaar aan het slotje voor de url) garandeert een veilige transactie tussen jou en jouw bank. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillenden je gegevens kunnen gebruiken.

Geef iets bijzonders cadeau!

Loeka bedel

Handgemaakte Loeka bedel