Meedoen aan event

Ga je wandelen, rennen, fietsen of deelnemen aan een andere sportactiviteit? Laat je omgeving je sponsoren voor elke kilometer om zo tot een mooie donatie te komen.
Help op een sportieve wijze om bij te dragen aan een toekomst waarin Osteosarcoom genezen kan worden.

Help mee met een inzamelingsactie

Meld je actie aan

Hoe het werkt

Je actie aanmelden:

Meld je actie aan voor of tijdens je actie. Is je actie al geweest? Dan is dat niet meer nodig. Gebruik dan onze donatiemodule.

1. Kies eerst het soort actie dat je wilt gaan organiseren. Daar vind je ons aanmeldingsformulier.
  2. Vul het formulier in.
    • Geef daarbij aan of je de opbrengst persoonlijk aan ons wilt overhandigen of niet. Zo ja, geef dan ook een paar datums op waarop je dat wilt doen.
    • Voer je actie als bedrijf? Dan kun je eventueel een gratis donatieblik meebestellen. Lees meer hierover onder de uitleg over het gratis Donatieblik.
    • Wil je flyers en/of posters maken ter promotie van je actie? Je mag ons logo daarvoor gebruiken onder bepaalde voorwaarden. Meer informatie vind je onder de uitleg over het Flyerpakket.
  3. Per e-mail ontvang je een bevestiging van je aanmelding. Eventueel nemen we (telefonisch) contact met je op om de datum voor de persoonlijke overhandiging met elkaar af te stemmen.
  4. Publiceer je actie op onze website en social media. In de e-mailbevestiging van je aanmelding sturen we de link naar onze publicatiemodule. We vragen een paar gegevens en een leuke foto!

Ik wil dat mijn donatie anoniem blijft. Kan dat?

Ja, je kunt bij ons ook anoniem doneren. We vinden het fijn als we weten wie ons allemaal helpt. Maar als je daar bezwaar tegen hebt, kun je er voor kiezen anoniem te blijven als je via onze donatiemodule doneert. We vragen alleen een e-mailadres om je te kunnen bevestigen dat je donatie gelukt is.

Kan ik als bedrijf meehelpen?

Steeds meer bedrijven kiezen voor samenwerking met een goed doel. Net als wij geloven die organisaties in de kracht die van delen uitgaat. Sommige bedrijven helpen door hun diensten gratis of met een gereduceerd tarief aan ons te bieden. Andere bedrijven organiseren inzamelingsacties onder collega’s, klanten en/of leveranciers. Bekijk je mogelijkheden >

Kan ik mijn donatie persoonlijk overhandigen?

Ja, dat kan als je een inzamelingsactie houdt of hebt gehouden. Er zijn twee manieren hoe je dat kunt regelen; meld je actie vooraf aan met het aanmeldingsformulier of, als je actie al geweest is, doneer de opbrengst via onze donatiemodule. Geef daarbij aan dat je ook een persoonlijk overhandigingsmoment wilt afspreken. In alle andere situaties kun je contact met ons opnemen om te kijken of en hoe we een persoonlijk overhandigingsmoment kunnen plannen.

Wat gebeurt er met mijn bijdrage aan Stichting Loeka?

De giften en donaties die wij ontvangen, doneren wij periodiek aan één van de onderzoekteams die wij zorgvuldig hebben geselecteerd. Lees hier meer over de onderzoekteams die wij steunen.

Geef iets bijzonders cadeau!

Loeka bedel

Handgemaakte Loeka bedel