Geef cadeau! Of verwen jezelf ...

De producten in onze webshop zijn écht iets voor degene die een bijzonder cadeau zoekt. Je krijgt dan iets unieks wat nergens anders te koop is, én je draagt ook nog eens bij aan een goed doel! De hele opbrengst komt ten goede aan medisch onderzoek naar botkanker bij kinderen.

stichting-loeka-krachtsteen1

Krachtsteen

Koperen krachtsteen in een luxe cadeau verpakking.

Gun jezelf of iemand anders een krachtsteen. Loeka haalde daar symbolisch zijn kracht uit!

Loeka bedel

Handgemaakte Loeka bedel

Gouden of zilveren handgemaakte bedel.

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Neem zo snel mogelijk contact op via ons contactformulier. Beschrijf je klacht zo goed mogelijk en vergeet niet je telefoonnummer te vermelden. Na ontvangst van je e-mail nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Welke garanties heb ik op een product uit de webshop?

Voor producten die door Stichting Loeka zelf geleverd worden gelden de wettelijke garantiebepalingen. Voor producten die door een van onze partners (sponsors) geleverd worden gelden de garantiebepalingen van de partner. Als er een probleem is met een van onze producten, kun je het beste snel contact opnemen. Dan kunnen we kijken hoe we het oplossen.

Welke betaalopties biedt Stichting Loeka?

Wij hebben ervoor gekozen om uitsluitend iDEAL betalingen te accepteren. De reden is dat de transactiekosten het laagste zijn. Zo blijft er meer over om aan onderzoek te besteden.

Is het veilig om te doneren en bestellen via deze website?

Bij Stichtingloeka.nl doneer en betaal je altijd veilig via Mollie / iDeal. Transacties vinden plaats via een veilige SSL verbinding. Deze verbinding (herkenbaar aan het slotje voor de url) garandeert een veilige transactie tussen jou en jouw bank. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillenden je gegevens kunnen gebruiken.